خیلی دیر رسیدی

خیلی دیر رسیدی ای دوست

هفت تا کفن پوسوندم
پیرهن سیاه تنت کن

   من فقط یه استخونم 

ببین چی کردی با این دل

فکر کن فقط یه لحظه

نذار دیگه بیشتر از این تنم تو گور بلرزه 

ازت یه خواهشی دارم زیر طابوتم و نگیر

وقتی که رفتم زیر خاک قبر منو بقل نگیر

  حالا دیگه راحته راحتی هر کاری که میخوای بکن

منو به کی فروختی مفت  برو واسه همون بمیر

فقط تا هفت روز سیاه تنت کن

شبای جمعه یادی از ما کن

عشقی که بردی باشه حلالت  عمری که بردی باشه حرومت

فقط بدون روز قیامت جلوی راه تو رو میگیرم

  تقاص این عمری که از دست رفته رو ازت میگیرم

مطمئن باش و برو ضربه ات کاری بود

دل من سخت شکست

و چه زشت به من و سادگیم خندیدی

به من و عشقی پاک که پر از یاد تو بود

و خیالم میگفت

تا ابد مال تو بود

تو برو

برو تا راحت تر تکه های دلم را آرام سر هم بند زنم

نظرات 5 + ارسال نظر
www.irupload.ir پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.irupload.ir

سلام امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه. اگه یه وقتی خواستید برای وبتون عکسی روی اینترنت منتشر کنید آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژه ی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست. حتما به سایت ما سر بزنید

حتما بهتون سر می زنم

@ جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ

خیلی قشنگ بود اشکم در اومد الهی هیچ کس نتونه قلبتو بشکنه عزیزم

خیلی دیرگفتی اونی که نباید شکست ورفت

ترانه جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

حالا چرا انقدر خشن با بیچاره برخورد می کنی؟ به جای این که یه خورده ملایم رفتار کنی تا یارو تصمیم بگیره برگرده بهش میگه حرومت باشه! واقعا که! آخه تو هم احساس داری؟ اصلا آدمی؟!!!:):):):):):):):)

عشق بی رحم ترین ومهربان ترین آفریده ی خداست پس اگه بهت روی بدی نشون داد بازهم اونو مقدس بدون

ترانه پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

و آن کس که به او خیانت کرد من بودم آیا؟ نه! آن کس بودکه آن را در قیامت جواب کرد و عشق را خداوند جز بر پایه مهربانی بنا نکرده و آن کس که بدان خیانت می شود باید بداند که عشق را هرگز به درستی درک نکرده که در ان به او خیانت شود.

پسر آریایی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.aria2009.blogsky.com

سلام آیناز

وبلاگ قشنگی داری
اگه دوست داشتی به منم سر بزن

منتظرم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد