شروع.پایان

سلام شروع راه خداحافظ پایان راه. اما راه کجاست وقتی می گی سلام شده باخودت بگی اون کی که بهش سلام می کنم کی از کجاس به کجا می ره؟

قصه دخترهم بایه سلام شروع شد سلامی که بوی عشق می داد  . 

دختر: 

چند وقت بود حوصلم سر می رفت وپاتوقم شده بود چت روم با آدمای زیادی آشنا شدم اما هیچوقت به اونا شماره نمی دادم تا یه شب که با یه نفر آشنا شدم شمارش رو بهم داد ودرخواست کرد که بهش زنگ بزنم نمی دونم چرا اما یه چیزی در درونم منو تحریک کرد که بهش زنگ بزنم بالاخره با هم دوست شدیم صداش رو دوست داشتم بهم آرامش می داد اما بعد از یه مدت فهمیدم که اسمشو دروغ گفته خواستم باهاش بهم بزنم اما صداش....  

یکی از بهترین دوستام حرف قشنگی زد که منو به خودم آورد اما بازم صداش.....

مدتی می شد که دوست بودیم اما اون عکسشو بهم نمی داد بعد از یه مدت وقتی بالاخره عکسشو دیدم جا خوردم خواستم خودمو دلداری بدم که یاد قسمی که خورده بودم افتادم(قسم خوردم که حرف دلمو رک بگم) وهمین کار رو کردم باهاش بهم زدم وحالا راحت می خوابم  وهیچ کابوسی ندارم. 

 

کاش پایان هر سلامی به همین خوبی بود 

اونی که میگفت بدون تو می میره دروغ میگفت . اونیکه میگفت جونش به جونت بنده حالا داره به گریه هات می خنده... 

تو گوش نکن به حرفاش نگو هنوز می خوای بمونی باهاش  

بدون میگه دلش جنس کویره دروغ می گه  

خیال نکن اون نباشه میمیری با بودنش جون می گیری 

 

 

اینو برای دخترهاوپسرهایی می نویسم که مه راهو براشون تار کرده

نظرات 4 + ارسال نظر
هاکان شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ http://bvafa.blogfa.com

به پایان امدم اما به اغاز تو امیدی به دل دارم

پسر آریایی یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.aria2009.blogsky.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی
من تو رو لینک کردم اگه دوست داشتی منو هم لینک کن
بازم مرسی از حضورت

حتما در اولین فرصت چشم

ربکا پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

یعنی تموم شد؟

چی تموم شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی دختر کجایی خبری ازت نیست نکنه مارو فراموش کردی نامرد؟
نگرانتم اگه شد یه یادی از ما بکن.

ترانه سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

ما که همیشه به یاد تو ایم! واقعا اون سلام تموم شد؟!!

در پس هر سلامی به انتظار یک خداحافظ باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد